حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه | 05 مورد خدمات فوریت های پزشکی!

حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه | 05 مورد خدمات فوریت های پزشکی

حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه | 05 مورد خدمات فوریت های پزشکی Nazembar ناظم بار


حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه خدمات فوریت های پزشکی (EMS) منبع مهمی برای تعامل حمل اثاثیه منزل  1 با آسیب پذیرترین بیماران ما در حین انتقال به خانه پس از ترخیص است. ارائه دهندگان EMS ممکن است برای حمایت از انتقال مراقبت به یک محیط خانه وجود داشته باشند. هدف این مطالعه با هدف تعیین اینکه آیا بیمارانی که با آمبولانس به خانه منتقل می‌شوند. در مقایسه با بیماران مشابهی که با وسایل دیگر به خانه منتقل می‌شوند. نرخ بالاتری از مراجعه و پذیرش مجدد بخش اورژانس (ED) را تجربه کرده‌اند یا خیر. روش این یک مطالعه کوهورت گذشته نگر است که در یک بیمارستان مراقبت های عالی دانشگاهی در ایالات متحده انجام شده است. بیماران 65 ساله و بالاتر که پس از ترخیص از بیمارستان بین ژانویه 2012 و مارس 2012 با آمبولانس به خانه حمل اثاثیه منزل اصفهان منتقل شدند.

شامل شدند. نرخ بستری مجدد 72 ساعته و 30 روزه ED و نرخ بستری مجدد 30 روزه محاسبه شد. نسبت شانس محاسبه شد و نرخ بازدید مجدد بین گروه ها مقایسه شد. نتیجه 207 بیمار 65 سال و بالاتر با آمبولانس به خانه منتقل شدند. کنترل همسان برای 162 بیمار پیدا شد. بازده ED 30 روزه از نظر آماری در گروه مواجهه شده در مقایسه با گروه کنترل همسان حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه به طور قابل توجهی بالاتر بود (18.519٪ در مقابل 10.494٪؛ نسبت شانس [OR] 1.939؛ p = 0.043). گروه در معرض نرخ های بالاتر بازگشت ED 72 ساعته (2.469٪ در مقابل 0.617٪؛ OR 4.076) و نرخ بستری مجدد 30 روزه (12.346٪ در مقابل 6.173٪؛ OR 2.141) را تجربه کردند.

فهرست بندی در خصوص حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه

بازگشت به خانه با آمبولانس پس از ترخیص حمل اثاثیه منزل طرقبه

فرصتی برای بهبود کیفیت مراقبت های بهداشتی و کاهش هزینه ها

ارائه دهندگان مراقبت های پیش بیمارستانی حمل اثاثیه منزل طرقبه

نتیجه آنکه گروه‌های کنترل منطبق که با وسایل دیگر به خانه منتقل می‌شوند

سوالات متداول در خصوص حمل اثاثیه منزل طرقبه

فهرست بندی در خصوص تصاویر

حمل اثاثیه منزل  1 خدمات فوریت های پزشکی (EMS)

حمل اثاثیه منزل  2 خدمات فوریت های پزشکی (EMS)

حمل اثاثیه منزل  3 خدمات فوریت های پزشکی (EMS)

بازگشت به خانه با آمبولانس پس از ترخیص حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه

 اگرچه نتایج به معنی آماری نبود. در نتیجه یافته‌ها نشان می‌دهد که بازگشت به خانه با آمبولانس پس از ترخیص. بدون توجه به عوامل خطرساز برای بستری مجدد. خطر بالاتری از تکرار جرم را پیش‌بینی می‌کند. برنامه هایی که نقش EMS را گسترش می دهند تا مداخلات پس از حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه را شامل شود ممکن است به کاوش بیشتر نیاز داشته باشد. معرفی کنید مراقبت های پیش بیمارستانی (با نام مستعار خدمات پزشکی اورژانس یا EMS) بخشی ضروری از سیستم مراقبت های بهداشتی ما است که دسترسی فوری به مراقبت های پزشکی نجات دهنده را فراهم می کند و قابلیت های حیاتی تخلیه پزشکی را برای بیمارانی که نمی توانند با وسایل سنتی منتقل شوند.

عنوان 05 مورد خدمات فوریت های پزشکی!
نویسنده sir vahid ebrahimi
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1566
زمان خوانش 00:16:06

حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه | 05 مورد خدمات فوریت های پزشکی

حمل اثاثیه منزل  1 خدمات فوریت های پزشکی (EMS)

 فراهم می کند. EMS در حال حاضر بسیار فراتر از نقش فعلی خود در انتقال بیماران به و از بخش های اورژانس بیمارستانی (EDs) مجهز و آموزش دیده است. اما سیستم های بهداشتی به ندرت از این منابع حمل اثاثیه منزل  2 پیش بیمارستانی استفاده می کنند (1.2). سیستم مراقبت های خارج از بیمارستان یک منبع مهم مراقبت های بهداشتی مبتنی بر جامعه است که در حال حاضر با بسیاری از آسیب پذیرترین بیماران ما در طول سفر به خانه پس از ترخیص در تعامل است. این ارائه دهندگان بالینی ممکن است برای تسهیل انتقال مراقبت به محیط خانه وجود داشته باشند. حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه دفتر بودجه کنگره تاکید کرده است که انتقال مراقبت. به ویژه آنهایی که بیماران را به ترخیص و ورود به جامعه سوق می دهد.

فرصتی برای بهبود کیفیت مراقبت های بهداشتی و کاهش هزینه ها

فرصتی برای بهبود کیفیت مراقبت های بهداشتی و کاهش هزینه های مربوط به پذیرش مجدد است (3). از بیش از 20 میلیارد دلار هزینه سالانه بیمارستان مدیکر برای ذینفعان 65 سال و بالاتر. 12 میلیارد دلار مربوط به پذیرش مجدد قابل پیشگیری است (4). با توجه به تأثیر قابل توجه پذیرش مجدد قابل پیشگیری بر سلامت عمومی. در سال 2012. قانون مراقبت مقرون به صرفه برنامه کاهش پذیرش مجدد در بیمارستان حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه را اجرا کرد. HRRP جریمه های مالی را برای مراکز درمانی با نرخ بالای پذیرش مجدد 30 روزه اعمال می کند. اجرای HRRP منجر به توجه ملی و توسعه برنامه ها و سیاست هایی با هدف کاهش نرخ پذیرش مجدد قابل پیشگیری شده است. ابتکارات متعددی به فرآیند انتقال مراقبت حمل اثاثیه منزل اصفهان اختصاص داده شده است

 (5). در برنامه‌ریزی مداخلات بالقوه در مرحله انتقال مراقبت. این مطالعه این فرضیه را آزمایش کرد که بیمارانی که با آمبولانس به خانه منتقل می‌شوند. نرخ‌های بالاتری از ویزیت اورژانس در ۷۲ ساعت و ۳۰ روز و نرخ بالاتر پذیرش مجدد در ۳۰ روز نسبت به جمعیت‌های مشابه دارند که با وسایل دیگر به خانه منتقل می‌شوند. . برای ارزیابی بازگشت به خانه با آمبولانس به عنوان یک عامل خطر برای بستری مجدد. حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه این مطالعه الگوهای استفاده بیمارانی که با آمبولانس به خانه بازگشته بودند را با الگوهای گروه کنترلی که از طریق دیگر به خانه فرستاده شده بودند. مقایسه کرد. نرخ بالاتر بازدیدهای ED و پذیرش مجدد در گروه تحویل آمبولانس. پتانسیل ارزشمندی را در توسعه مداخلات با هدف قرار دادن این جمعیت خاص نشان می دهد.

حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه | 05 مورد خدمات فوریت های پزشکی

حمل اثاثیه منزل  2 خدمات فوریت های پزشکی (EMS)

ارائه دهندگان مراقبت های پیش بیمارستانی حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه

علاوه بر این. خود ارائه دهندگان مراقبت های پیش بیمارستانی ممکن است برخی مداخلات حمل اثاثیه منزل  3 را برای کمک به کاهش پذیرش مجدد قابل پیشگیری ارائه دهند. قطعه جزئی روش این یک مطالعه کوهورت گذشته‌نگر است که میزان بازگشت ED و میزان بستری مجدد را در بیماران 65 ساله و بالاتر که پس از ویزیت ED یا ترخیص با آمبولانس به خانه فرستاده شده‌اند و یک گروه همسان که با روش‌های دیگر به خانه فرستاده شده‌اند. حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه مقایسه می‌کند. نتیجه بین ژانویه و مارس 2012. 207 بیمار 65 ساله و بالاتر با آمبولانس به خانه منتقل شدند. یک گروه کنترل همسان برای 162 سال پیدا شد آسمان. میانگین سنی دو گروه 83 سال بود. هر دو گروه عمدتاً زن بودند (65%). با میانگین نمره همبودی چارلسون 3 (به جدول 1 مراجعه کنید.

(گروه قرار گرفتن در معرض نرخ بازگشت ED از نظر آماری معنی‌داری در 30 روز در مقایسه با گروه کنترل همسان داشتند (18.519% در مقابل 10.494%؛ OR 1.939؛ p. بحث و گفتگو نتایج این مطالعه از این فرضیه حمایت می کند که بیمارانی که با آمبولانس به خانه منتقل می شوند. نرخ پیگیری 30 روزه ED به طور قابل توجهی بالاتر از بیماران مشابه از نظر سن. جنس و بیماری های همراه دارند. این به ادبیات موجود اضافه می کند که سن. جنسیت مذکر. پلی داروسازی و اختلالات شناختی را به عنوان پیش بینی کننده تکرار جرم در جمعیت بیماران مسن شناسایی کرده است (7). یک مطالعه قبلی از حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه آمبولانس به ویزیت اولیه ED به عنوان یک پیش بینی استفاده کرد در نتیجه نرخ بازگشت اورژانس و پذیرش مجدد در بیمارستان بین گروه‌هایی که با آمبولانس به خانه منتقل می‌شوند

نتیجه آنکه گروه‌های کنترل منطبق که با وسایل دیگر به خانه منتقل می‌شوند

و گروه‌های کنترل منطبق که با وسایل دیگر به خانه منتقل می‌شوند. زمانی که در ارتباط با فراخوان ملی برای اقدام برای استفاده مؤثرتر از اجزای موجود سیستم مراقبت‌های بهداشتی در نظر گرفته شود. نتایج در این بیماران آسیب پذیر با مداخلات اجرا شده از طریق EMT حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه. به نظر می رسد بیمار با آمبولانس به خانه فرستاده شده است هدف بار اقتصادی سالانه بی خوابی به 100 میلیارد دلار (B) می رسد که تقریباً 75٪ آن به دلیل هزینه های غیرمستقیم (یعنی از دست دادن بهره وری و حوادث) است. این مطالعه به طور غیرمستقیم هزینه های پزشکی حمل و نقل ناشی از UCI (مانند وسایل نقلیه موتوری. موتورسواران. دوچرخه سواران. عابران پیاده و غیره). حوادث خانگی و عمومی (به عنوان مثال سقوط) در ایالات متحده (2020 دلار) را اندازه گیری می کند حمل اثاثیه منزل اصفهان صومعه سرا

. روش سهم UCI در تصادفات را با استفاده از روش PAF تعیین کنید. داده‌های مربوط به تصادفات کشنده. میزان جراحات غیرکشنده. و میانگین هزینه‌های پزشکی در طول عمر را از سامانه پرس و جو و گزارش آمار آسیب‌دیدگی مبتنی بر وب حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه جمع‌آوری کنید. نسبت شانس (OR) برای بی خوابی 1.4 (95% CI [1.07; 2.06]. Stone 2014) برای زمین خوردن و 3.54 (95% CI [1.13; 12.88]. p=0.04. Laugsand 2014) بود. شیوع UCI در جمعیت بزرگسال ایالات متحده 10٪ تعیین شد. نا معلوم نتیجه هر سال. سقوط و تصادفات رانندگی مرتبط با UCI ممکن است به ترتیب منجر به 1303 و 6382 مرگ. 49593 و 106362 بستری شدن در بیمارستان و 394471 و 1064959 مراجعه به بخش حمل اثاثیه منزل اصفهان شود.

حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه | 05 مورد خدمات فوریت های پزشکی

حمل اثاثیه منزل  3 خدمات فوریت های پزشکی (EMS)

سوالات متداول در خصوص حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه

01 رایج ترین خدمات در ارتباط با حمل اثاثیه منزل؟

حمل و نقل از صفر تا صد

02 مهمترین عامل برای رقابت با شرکت های حمل اثاثیه منزل اصفهان طرقبه ؟

هزینه مناسب

03 مهمترین سرمایه در شرکت های باربری؟

مشتریان وفادار

حمل اثاثیه منزل اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ناظم بار