حمل اثاثیه منزل بین شهری | 10 مورد هنگام حمل و نقل!

Nazembar ناظم بار حمل اثاثیه منزل بین شهری | 10 مورد هنگام حمل و نقل!


وقتی به یک خانه جدید حمل اثاثیه بین شهری 1 می کنید. موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. باز کردن بسته بندی تنها کار اصلی نیست که مانع از استقرار کامل شما می شود. برقراری ارتباط با خانه. درک عملکرد آن و اولویت بندی پروژه هایی که می خواهید انجام دهید. بخش مهمی از صاحب خانه بودن است. وقتی وارد خانه می شوید. بهتر است کارهای حمل اثاثیه منزل اصفهان را انجام دهید تا اینکه منتظر بمانید و تصور کنید بعداً متوجه خواهید شد. البته. شما در حال حاضر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. بنابراین. برای کمک به شما در پاک کردن لیست کارهایتان. این فهرست سریع از 10 مهم ترین کاری را که باید هنگام حمل اثاثیه منزل بین شهری به خانه جدید خود انجام دهید. گردآوری کرده ایم.

آنچه می توان در خصوص باربری در این نوشتار یافت

بررسی کامل در زمان خالی بودن خانه در حمل اثاثیه بین شهری

اگر با کودک کوچک به خانه جدید نقل مکان می کنید

با برنامه ریزی به خانه جدید نقل مکان کنید

آیا ابزار شما برای حمل اثاثیه بین شهری تنظیم شده است

بیابید باکس فیوز و فلکه آب را اهمیت این دو در اسباب کشی

یک جلسه تمیز کردن عمیق برای خانه جدید انجام دهید

قبل از تمیز کردن قطعات پایین. بیت های بالا را تمیز کنید

ابتدا یخچال را برای حمل اثاثیه بین شهری تمیز کنید

بقیه آشپزخانه را برای ادامه کار خانه جدید تمیز کنید

اهمیت تمیز کردن حمام را در خانه جدید فراموش نکنید

رسیدگی به بقیه خانه در حمل اثاثیه بین شهری

در نهایت کف خانه جدید را به خوبی تمیز کنید

سوالات متداول در خصوص حمل اثاثیه بین شهری

فهرست بندی برای تصاویر

حمل اثاثیه بین شهری 1 10 مورد هنگام حمل و نقل!

حمل اثاثیه بین شهری 2 10 مورد هنگام حمل و نقل!

حمل اثاثیه بین شهری 3 10 مورد هنگام حمل و نقل!

بررسی کامل در زمان خالی بودن خانه در حمل اثاثیه منزل بین شهری

    هیچ زمانی بهتر از یک خانه جدید کاملا خالی نیست. بنابراین قبل از حمل اثاثیه منزل بین شهری  در هر چیزی. به اطراف نگاه کنید و در نهایت موارد زیر را بررسی کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که تمام تعمیرات درخواستی و توافق شده توسط مالک قبلی انجام شده است
  • تمامی اقلام برای فروش در خانه موجود است
  • همه چیز کار می کند. از جمله پریز. کلید. وسایل. پنجره ها و درها
  • فروشنده تمام راهنمای گارانتی و نگهداری را ترک کرده است
  • خانه عاری از گرد و غبار. آوار. کپک و آفات است
  • چمن در وضعیت نسبتا خوبی است
  • همه مبلمان شما مناسب است

    اگر متوجه نقض قرارداد فروش شدید. فوراً با مشاور املاک خود تماس بگیرید تا متوجه شوید که چه اقدامی دارید.

عنوان 10 مورد هنگام حمل و نقل!
نویسنده sir vahid ebrahimi
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1992
زمان خوانش 00:20:32

حمل اثاثیه منزل بین شهری | 10 مورد هنگام حمل و نقل!

حمل اثاثیه بین شهری 1 10 مورد هنگام حمل و نقل!

اگر با کودک کوچک به خانه جدید نقل مکان می کنید

    اگر با یک نوزاد یا کودک کوچک به خانه جدیدی حمل اثاثیه بین شهری 2 می کنید. گام فوری این است که محافظت اولیه از کودک را انجام دهید تا همه تا زمانی که بتوانید تنظیمات کامل را در محل قرار دهید ایمن نگه دارید. محافظت فوری برای کودکان خانه شما شامل (برخی از این موارد برای حیوانات خانگی اعمال می شود:

  • برای مواد بسته بندی دور ریخته شده در حمل اثاثیه منزل بین شهری. یک منطقه محرومیت کودک یا حیوان خانگی جداگانه ایجاد کنید
  • مناطق ممنوعه محافظت نشده را ببندید
  • پوشاندن خروج
  • تمام پنجره ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور محکم بسته شده اند و هیچ سیم بلندی از پرده جدا نشده است
  • به جای اینکه جعبه ها را روی هم قرار دهید. آنها را باز کنید
  • اقلام شکننده. تیز و الکل را در کابینت های بلند آشپزخانه نگهداری کنید تا زمانی که محل نهایی خود را پیدا کنند
  • دستگیره های ضد ضربه روی اجاق ها با محافظ دستگیره
  • قفل درب فر را نصب کنید
  • قفل کابینت را روی کابینت های پایینی که برای نگهداری وسایل خطرناک مانند وسایل نظافتی استفاده می شود قرار دهید.
  • وسایل کوچک را با سیم به دیوار پشت پیشخوان منتقل کنید یا در کابینت های بالایی نگهداری کنید
  • دستگیره درب و قفل کابینت را در حمام نصب کنید

با برنامه ریزی به خانه جدید نقل مکان کنید

    اگر برنامه حمله ای برای تنظیم همه چیز دارید به جای اینکه صرفاً از روی هوی و هوس حمل اثاثیه منزل بین شهری  کنید. در زمان و دردسر زیادی برای نقل مکان به خانه جدید خود صرفه جویی خواهید کرد. این امر به ویژه در مورد وسایل بزرگ و سنگین مانند مبلمان صادق است. در حالی که ممکن است از قبل درک اولیه ای از موارد موجود در اتاق داشته باشید. به خودتان فرصت دهید تا به ظاهری که می خواهید چیدمان شما شبیه آن باشد فکر کنید. البته می توانید بعداً تغییراتی ایجاد کنید. اما انجام این کار با یک برنامه کلی حمل اثاثیه منزل اصفهان همیشه کار را آسان می کند.

    آیا ابزار شما برای حمل اثاثیه منزل بین شهری تنظیم شده است

    امیدواریم قبل از نقل مکان به خانه جدیدتان. انتقال یا راه اندازی ابزار خود را ترتیب داده باشید. در این صورت اکنون زمان آن است که مطمئن شوید همه چیز درست است و کار می کند. در روز حمل اثاثیه منزل بین شهری از راه اندازی برق. گاز. آب. گرمایش و سرمایش. تلفن و اینترنت خود مطمئن شوید. سپس با آژانس مدیریت زباله محلی خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که خانه جدید شما نیز برای جمع آوری زباله راه اندازی شده است.

    بیابید باکس فیوز و فلکه آب را اهمیت این دو در اسباب کشی

  حمل اثاثیه منزل بین شهری |  جعبه فیوز و شیر آب دو چیز هستند که نمی‌خواهید در زمانی که واقعاً به آن نیاز دارید به دنبال آن بگردید. بهتر است اکنون آنها را پیدا کنید تا اگر برق شما قطع شد یا به دلایلی نیاز به قطع آب دارید. بتوانید همانجا بروید. به طور معمول. جعبه فیوز شما ممکن است در زیرزمین. گاراژ یا انباری شما قرار داشته باشد. شما معمولاً می توانید دریچه آب خانه خود را در جایی در اطراف خانه پیدا کنید.

    یک جلسه تمیز کردن عمیق برای خانه جدید انجام دهید

    پس از اتمام فرآیند حمل اثاثیه منزل بین شهری. آخرین کاری که ممکن است بخواهید انجام دهید این است که خانه جدید خود را از بالا به پایین تمیز کنید. اما پس از جابجایی بهترین زمان برای انجام آن است. در اینجا چند نکته وجود دارد:

    قبل از تمیز کردن قطعات پایین. بیت های بالا را تمیز کنید

 حمل اثاثیه منزل بین شهری | پنکه های سقفی. نورهای سقفی. قفسه بندی و سایر وسایل نزدیک سقف به راحتی کثیف می شوند. اما آنها به دفعات تمیز نشوید و زمانی که در نهایت تمیز می‌شوند. خاک و گرد و غبار را روی فضای زیر آنها بپاشید. از بالای هر اتاق شروع کنید و سپس به سمت پایین بروید.

حمل اثاثیه منزل بین شهری | 10 مورد هنگام حمل و نقل!

حمل اثاثیه بین شهری 2 10 مورد هنگام حمل و نقل!

    ابتدا یخچال را برای حمل اثاثیه منزل بین شهری تمیز کنید

    نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی شما یک اولویت حمل اثاثیه بین شهری 3 است. بنابراین قبل از اینکه به همه چیز برسید. با ضدعفونی کردن یخچال جدید خود شروع کنید. تا زمانی که یخچال خالی است طول بکشد. اگر می توانید قفسه ها و کشوها را بردارید و آنها را به صورت جداگانه با آب گرم و صابون تمیز کنید. برای داخل یخچال. محلولی از مقدار مساوی آب و سرکه سفید درست کنید و از یک پارچه تمیز استفاده کنید تا تمام سطوح را بشویید. اگر سطل گیر کرده ای برای جدا کردن وجود داشت. اجازه دهید محلول آب/سرکه بماند و خیس بخورد. مطمئن شوید که قفسه ها کاملا خشک شده باشند و سپس آنها را به یخچال برگردانید و همین کار را با فریزر انجام دهید. حمل اثاثیه منزل بین شهری

    بقیه آشپزخانه را برای ادامه کار خانه جدید تمیز کنید

    هنگامی که یخچال تمیز شد. می توانید روی بقیه آشپزخانه بعد حمل اثاثیه منزل بین شهری کار کنید. با وسایل روشنایی. گوشه های سقف و بالای کابینت ها شروع کنید. سپس وسایل: اجاق گاز. اجاق گاز. مایکروویو. ماشین ظرفشویی و سینک را انجام دهید. در قسمت بعدی کابینت ها را انجام دهید. مطمئن شوید که آنها را هم در داخل و هم از بیرون تمیز کرده اید و به دستگیره های آنها توجه ویژه ای داشته باشید. فعلاً کف را انجام دهید.

اهمیت تمیز کردن حمام را در خانه جدید فراموش نکنید

 تمیز کردن حمام به همان اندازه که در مورد سطوح بدون لک است. ضدعفونی می‌شود. بعد از تمیز کردن اولیه. یک اسپری آنتی‌باکتریال را دنبال کنید تا از شر میکروب‌های باقی‌مانده خلاص شوید. برای صندلی‌های توالت. کافیست آن‌ها را تعویض کنید. و کارآمدترین راه برای اطمینان از تمیز بودن آنها. جای دستمال توالت. کلیدهای چراغ. شیرها و دستگیره درها را حتما تمیز و ضدعفونی کنید. حمل اثاثیه منزل بین شهری

   رسیدگی به بقیه خانه در حمل اثاثیه منزل بین شهری

    برای بقیه مراحل تمیز کردن بعد از حمل اثاثیه منزل بین شهری. به جای اتاق به اتاق. آیتم به مورد بروید. در مرحله اول. می خواهید این کار را از بالا به پایین انجام دهید. بنابراین از سقف شروع کنید. سطوحی که به راحتی نادیده گرفته می شوند را فراموش نکنید. مانند روی درها. پنجره‌ها و پنجره‌ها. کلیدهای روشنایی و فضای داخلی کمدها (شماره شرکت های حمل اثاثیه دراصفهان). برای اکثر این قسمت‌ها. یک جاروبرقی خوب به شما کمک می‌کند کثیفی و گرد و غبار را بمکید. که سپس می‌توانید با پارچه‌های مرطوب تمیز آن را پیگیری کنید.

در نهایت کف خانه جدید را به خوبی تمیز کنید

  حمل اثاثیه منزل اصفهان شما از بالا شروع کردید. پس از پایین به پایان برسانید. برای کف‌های چوبی. کاشی و مشمع کف اتاق. با استفاده از جاروبرقی برای تمیز کردن گوشه‌ها و لبه‌ها شروع کنید و سپس تمام زباله‌های باقی مانده را جارو کنید. کار را با تمیز کردن به پایان برسانید و مطمئن شوید که از محصولی برای سطحی که روی آن استفاده می کنید ایمن است استفاده کنید. حمل اثاثیه منزل بین شهری

حمل اثاثیه منزل بین شهری | 10 مورد هنگام حمل و نقل!

حمل اثاثیه بین شهری 3 10 مورد هنگام حمل و نقل!

سوالات متداول در خصوص حمل اثاثیه منزل بین شهری

01 آیا باید از جمعه اجتناب کنم؟

حتی اگر آخر هفته به شما زمان می‌دهد تا در بالشتک جدید خود مستقر شوید. اما در واقع بدترین روز هفته برای تغییر خانه است. نه تنها برخی از شرکت های حمل و نقل برای جابجایی شما در این روز هزینه اضافی دریافت می کنند. بلکه اگر با مشکلات یا تاخیرهایی مانند معامله پول مواجه شدید. باید تا دوشنبه منتظر بمانید تا مشکلات برطرف شود و در این بین انواع هزینه ها متحمل شوید.

02 برای رزرو شرکت انتقال چقدر زودتر نیاز دارم؟

در اسرع وقت. تعدادی مظنه دریافت کنید و هنگامی که از کتاب راضی و راحت شدید. از این طریق شرکت حذف مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد. به یاد داشته باشید که یک شرکت جابجایی خوب هفته ها قبل رزرو می شود. پایان ماه و جمعه محبوب‌ترین زمان است. بنابراین سعی کنید اواسط هفته و اواسط ماه رزرو کنید. برخی از شرکت‌های حذف در صورت انتخاب این زمان به شما تخفیف می‌دهند.

03 انتقال من چقدر طول می کشد؟

جابجایی‌ها (جابجایی منزل) بسته به عوامل متعددی. بسیار متفاوت هستند. بارگیری متوسط ​​جابجایی تا زمان ناهار طول می کشد. در این مرحله کلیدهای خود را تحویل می دهید و کلیدهای خانه جدید خود را برمی دارید. پس از استراحت برای ناهار. خدمه جابجایی وسایل شما را در خانه جدیدتان تخلیه می کنند. تخلیه معمولا سریعتر است زیرا خدمه تخلیه سعی نمی کنند همه چیز را در یک فضای کوچک (ون) جمع کنند و در حالت ایده آل حدود ساعت 4 به پایان می رسد. فقط به یاد داشته باشید که چیزی به عنوان میانگین وجود ندارد و شرکت‌های حذف از محدودیت‌های زمانی شما استفاده می‌کنند. اینکه چقدر باید تا محل کار پیاده روی کنند و از چه تعداد پرسنل استفاده کنند تا شما را تا زمان ناهار بیرون بیاورند.

حمل اثاثیه منزل اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با ناظم بار